BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 1, 2010

amaran:ini adalah list menyampah.

adoii...
lately slalu jer bnda yg mmbakar jiwa raga dan kesabaran aku ni..
smpai mngikis kesabaran aku ke tahap yg maximum..
dari bnda yg bodot bodot smpai ke bnda yg bijak pandai.

agak2 nya bnda setan ni suma pn korang pnah kena jugak ke?

1.bila cashier kedai supermarket mcm bangang je gna cash machine. mcm x pnah gna.lpas scan barang "tiiit", pastu ckp "rm 5.60", bila hulur duit limaploh hengget, nak buat mka taik..skati akula nak byr gna duit apa pn..duit aku..buat mka lgi, klu xnak jd cashier ko jd la cleanr ke, hr ke, manager ke kat supermaket ko tu.talk about customer service.

2.time nk beli air kat uptown.ahhh...ni mesti bkn aku sorng je pnah kna.aku adlh beratur nk beli air, konon nk respect org len yg dh beratur lme kn, tba2 adela sorng mamat ensem ni, (klu dduk perak ni, die boleeeehhhla kira ensem di dlm golongan mka pecah)main potong n buat2 mesra plak kt akak yg jual air ni.n akak tu plok, layaaaaaannnnn jer..taik btol..dgn cuaca pns mmbunuh ni, kehausan tekak yg x terhingga,mmg mncabar kesabaran jiwa raga aku.ini termasuk juga bila beratur di mane2 pun, atm ke, mekdi ke,kepsi ke...mmg dunia tidak adil, tpi, jgn smpai aku buat drama kat situ..ahhaaa...

3.bila kna tarik dgn promoter.shit..pantang nenek moyang aku la org main tariiikkk tgn aku mcm tu..hanjeng btol.pastu sapu krim apa2 ntah kat tgn aku.ntah2 krim ko sapu tu ade lemak babhi kambeng lembur ke ape.siap ckp,'krim ni seswai utk adik ni, mka adik ade jeragat2 ni, x lawa".hanjeng sungguh.skati aku la nak lawa ke x.

4.bile time exam, pngawas peperiksaan tu usha lebih2.ingat mka aku ni mka tuan toyol ke ap?mmg la aku menulis tnduk smpai nk cium meja, tpi tu aku pnya psl la...bkn mslh aku.pling x bleh blah, bila masa dh abis,bleh plak nk mrh aku sbb aku still mnulis lgi.pdhal org len pun tgh mncaanaaaakkk jer tgn tgh menulis jgak xde pn nk sound2 dirong.taik.

5.bile org sibok2 nk sound aku pdhal x tau ap sbnarnya yg trjadi.juz dgr citer yg si polan ni dgr dr si polan dpt dr sepupu mendiang bapak mentua si polan punya presiden kelab mengumpat.huhh..sbb aku jaranggg(jarang la jgak)nk trmkn dgn kisah2 dongeng ni semua, bcoz i know how d system works.

6.bile org kutuk aku punya music choice.sungguh ni.walopn x mcm big deal, pi aku sngat x ska.konon2 korng dgr lgu indie blabla suma, nak kutuk music aku yg tibe2 ade bnyi gitar karen yg terlebih gna gadjet.konon2 music aku mngundang syaitooon la sume.ah sudah...i'm not being racist, tpi lgu rnb(which aku pn ska dgr) yg korng ska dgr tu plak slalu gna perkataan yg lucc lucc sahaja, plus,grammar pn berterabor.ouchh!!

7.bil org pndang sleeeekk kat org yg boleh berbahasa inggeris dgn baik.kononya org yg berckp bhase inggeris dgn ayat yg lengkap yg siap dgn slanga sekali adlah bertujuan utk menunjuk2. tuduhan yg sngat la kurang ajar.statement made by shallow people with their stupid rotten mind.

8.bile kat profile fesbuk ke, mysapce ke, frenster ke (huh??) letak gmbar yg bkn gmbar sendiri, sebaliknya letak gmbar muka org len yg sngat jambu n mngiurkan, bunga ke, labah2 ke, taman bunga ke.mmg la tu diorng pnya psl, tpi ntah...aku x ska..hahahaha...skati aku la aku x ska!

9.bile dh install antivirus yg mahal2 (bile dh mhl tu, ori la mksdnya) n berjenama pn virus hantu2 raya still dapat membolosi pagar keselamatan lappy dan beranak pinak kat situ.lgi bez klu ade mmber ni pnjam extrnal hakdis aku, n derma sket ternakan liar die kt aku.klu cmtu baik xyah beli antivirus.download je yg pirate pnya.cait.

10.bile org pinjam barang aku dan buat harta plak.mmg bapak aku bgi aku duit n beli brng tu nk bgi ko pnjam lame2.ahh..yg terase tu, pa lgi, pulangkan la brng aku.



nmpaknya aku byk membenci drpd ska.x kesah la..perasaan nya sngat seronokkk..

p/s:kpd sesiapa yg berkaitan, skati aku la nk mncanak kt sini, blog aku.mampos kao la.

0 kisses:

Post a Comment