BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 27, 2009

ketidakpuashatian

yupp..
memang aku x puas hati skarang ni..
x puas hati dgn semua bnda..
klu ko nak ckp, "manusia mmg x pnah berpuas hati la bai"
mmgla..sbb aku manusia la aku x puas hati, just manusia biasa kn..
bkn nya manusia kacukan malaikat ke ape bnd yg sngat baik hati
nak maafkn org yg kutuk2 smpai org pndang pelik kat aku.
tpi..nak mrh2 pon xda gna kn..
pegi mampos ko la nak ckp apa psl aku, x luak pun..

tetapi...
semakin aku diam dan buat bodoh dgn bnda ni,
ahli2 mesyuarat tingkap ni semua semakin berleluasa
dan menyebarkan pengaruh tanpa memohon lesen kebenaran untuk berkempen.
ya..ya...
jgn ingat aku diam, aku senyum, aku lepak2 n aku gelak ngan korang aku x tau tntang apa korang ckp kat blakang ku...
x kesah laaaaaa kalau korang nak sebarkan keburukan aku yg skit pon x sedap dpandang d mata korang,
sbb mcm la aku ni xda melakukan aktiviti kutuk mngutuk ni semua,
sebenarnya, aku ni lagi syaitoo0o0on nauzubillah dr korang klu bab kutuk mngutuk ni.
harharhar..

klu korang nak sebar citer apa2 pon, baik mahupon keburukan org, plisz laaa:

1-citer bnda yg btol jer.klu bnda tu x konterversi, xyah la nak memandai tmbah sensasi. tmbah perisa apa semua,nak kasi meletup abisla korng pnya citer,mngalahkan citer perang kat tv.
x ada org nak byr korang buat keja x bergaji tu semua.

2-xyah nak menyebarkan citer yg x komfem btol lagi.klu stakat dgr citer dr si aminah yg tgh pns kat si ali ni , kata dia toot toot, dgr jer.jd pndgr yg setia.xyah nak jd pnyampai berita jam 8.

3-yg len plak, jgn ngengada nak telan bulat2 apa korang dgr.dia kata smlm dia berak pastu telan balik pon nak caya.hampas!

mayb klu korang ker,aku ker,kna kutuk bersebab kn.
xkan pokok bergoyang klu xda angin.
juz siasat la dr awal, apa pncanya.
jgn nak x tntu psl mletup2, nanti yg malu korang jgak.
pi klu aku kna kutuk aku tau satu jer,
org mmg x ska gaya aku.
gaya berckp ker,ape2 jer la
sbb ku ska ckp dpn2.
adoi..aku mmg x reti nak mngampu ker?
harharhar!

yg jnis xleh trima org tego dpn2 pyh gak.sbb diorng ni lbih ska bergiat underground.
ni la antara pnca aktiviti kutuk mngutuk berepisod2 tnpa henti.
pastu berjangkit kat org yg x berkaitan.
knapa?
sbb nak carik back up la kiranya.sblm org yg kna kutuk tu crik back up,
baik dia lgi awal cri back up.PATHETHIC!

bagi aku la,istilah budak EMO ni bkn nya bdak yg pkai bju itam,rantai dogstrap n dgr lgu pekik2 tu semua(aku pun lyn gak lgu pekik2 ni semua),
tpi yg bila melakukan sesuatu berlandaskan apa yg dia rasa, x pnah nak fikir elok2.
org yg asyk nak pasrah la, ngis la,mrh2,n putus asa bla ada bnda x elok jd kat diorng.
(dlm konteks ni,bnda x elok tu adalh kna maki, kutuk n etc.)
byk sngt pngaruh novel melayu air mata, citer hindustan nihhh....

aku pun pnah msuk dlm fasa bdak-pasrah-org-benci-aku-aku-mrh-diam-xnak-ckp-ngan-sapa2-pon ni...
pi...aku berusaha bersngguh2 nak kluar dr drama ni semua.
cba berfikir elok2, xkan aku nak sakit hati ni semua kn.
yg hepi gumbira melompat2 diorng, ak plak ngis2 kat sudut, wtf???
so...conclusion, aku pun bgn n bgn n bgn n bgn..
smpai skrng ni org kutuk aku pon aku bwat mka cam budak tuli jer..
klu dh mlampau, aku ckp ngan ko betapa x puas hati nya aku kat ko.
xda nya nak crik back up kat ahli mesyuarat tingkap apa kejadah.
say no to aktiviti underground.

knapa aku willing nak berubah?
sbb dlm hidup aku,ada sesuatu yg amat besar terjadi n mmberi impak dlm diri aku..
so...bdak2 yg berfikiran mcm bdak2 bla org tego skit trus xnak kwn ni semua,
aku anggap diorng still dlm fasa nak mmbesar,
masih blom ada impak besar dlm hdup diorng.
mana x nya, keja pun x pnah, hdup ssah pun x pnah,
masa sekolah, dduk bwh ketiak cikgu,
x pnah nak kluar rumah n tgk mcm mana manusia ni mnghadap bumi yg berputar setiap hari.

xpelaaa....tu ko pnya psl..
jap gi laptop ko ada mslh ker,design ko x siap ka, brng nak bwat model x ckup ker,ko grade jap gi, keja,kna pijak ngan geng se opis ko, ada mslh kna buli wtf suma,
jgn gedik nak carik aku.
tpi....mcm mane pon,aku tlng gak korng.
sbb ku x sama ngan korg.
sbb ku bkn dlm thap nak mnjtuhkn org len.
yg mnjatuhkan tu....
korang, bkn aku.

mak pun pnah pesan.
org buat jahat kat kita,kita buat baik kat org tu.
mana tau nanti dia insaf dgn kebaikan kita.
tapi mak, bagi ku bnda camtu dh xleh gna dh.
klu kita buat baik kat org yg buat jahat kat kita,
smakin dia nak pijak2 tonyoh2 kpala kita ni.
bkn nya x pnah try, byk kali kot.

walaupun aku brani ckp aku ni kebal terhadap cercaan ahli mesyuarat tingkap tu semua,
pi aku still akn terasa klu korng kutuk aku, juz diam jer.
kot2 bsok ker,lusa ker,tulat ker, lpas tulat ker..
terkeluar gak bnda yg btol.
terbukti gak sapa yg slh.
ms tu kta tgk siapa yg berada dlm kemaluan yg teramat!
harharhar...

syaitoon nauzubillah.

0 kisses:

Post a Comment